miercuri, ianuarie 21, 2009

Atentie! Pericol de... designer invizibil!!!!



In liceu aveam un profesor foarte talentat. El si-a incercat norocul si a participat cu schitele lui la un concurs organizat intr-o emisiune de profil, unde realizator este si acum un creator de moda foarte popular. Desi schitele sale erau fenomenale nu s-a numarat printre castigatori, nu mica o sa va fie mirarea atunci cand o sa aflati ca marele creator de moda i-a oferit profului o suma modica in schimbul schtelor sale. Pentru ce erau banii? Domnul profesor ar fii trebuit sa renunte la desenele sale care ar fii fost materializate sub semnatura realizatorul emisiunii, creator foarte bine cotat in Romania. Mi-am amintit de povestea asta si trebuie stiut ca... de multe ori ceea ce vedem pe podiumuri purtand semnatura unui designer celebru nu este creatia lui. Se pare ca in industria modei, din ultimii ani, conteaza cel mai mult sonoritatea numelui.
In trecut designerul avea rolul lui bine stabilit, iar o casa de moda nu exista fara el, in zilele noastre de cele mai multe ori singurul lucru pe care designerul (ex: Gaultier, Valentino etc.) il face este sa fie prezent la finalul defilarii.

2 comentarii:

  1. Din pacate asa este. Am citit articole asemanatoare si am vazut si eu ca in spatele creatiilor cu nume sonore si care se vand la preturi fabuloase se afla designeri talentati despre care stim foarte putine lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveti dreptate. Lucruri de astea se fac.

    RăspundețiȘtergere